2016. január 3., vasárnap

Filmeket mixeltem, és egy történetet kaptam belőle.

Film- történet


Amikor a Szenvedélyek viharában a Vámpír interjút adott és elmesélte Két tűz közötti Veszedelmes viszonyát akkor érezte a Mélység titkát. Olyan volt, amikor Teljes Napfogyatkozáskor a Sötét zsarúk és a Vizi zsaruk a Titanicra szállnak, hogy Tágra zárt szemeik felnyiljanak, és találkozannak az Ördög ügyvédjével , ki az Armageddon és a Szírének elől menekül, mint egy Szükevény. Ez a fiúk sorsa. Az olyanoké, akik Kosarassá lesznek és megmutatják Naplójukat Joe Blacknek, a persze, ha csak eljön. De ha a Hetedik napon sem jön el , akkor bátran mondhatjuk, hogy egy sakállal van dolgunk, akinek ez volt az Utolsó dobása. Egy olyan utolsó dobása , ami eltalálja az Angol beteget, akit beutalnak egy Halálos terápiára , ahol a betegnek adnak egy tanácsot. : "Keresd a nőt!- még akkor is ha a nő Bamba. Az angol beteg bevallotta, hogy Tűzzel - vassal játszott, és amikor a maffia közelében járt megijedt, és a maffiák, akik Minden héten háborúznak meghallották őt, mert a Sikoly elhalatszott a Partig. Ahol a maffia családjában meglátta a nőt Akire azóta rá van kattanva és akinek Női vonalai vannak. A nőt Lucynek hívják, és aki a Divatdiktárorokkal a Szombat esti lázban Piszkos táncot járt az Összeomlás határáig, ami Las Vegasban a végállomáson ért végett. A Legbelső félelme vitte rá, hogy 9 és fél hét alatt Non- Stop Kegyetlen játékot folytatott, pedig alapja Sok hűhó semmiért volt. A Hatodik játék után olyan volt, mint egy Múmia. Majd Meglógott a Ferrárival, Tolvajtempó gyorsasággal száguldott, mint egy Közellenség, a Bosszúállók agyával gondolkodva bekerült a Rémségek könyvébe, amire 22 évente a sötétség kapui záródnak, ahol Titkok kertje van. A nő mégis Rettenthetetlen, és a Hatodik érzékére hagyatkozva , Értelem és érzelem áradatával,  ő tudha Sebezhetetlen. Rájön az Összeeskűvés- elméletre és csak 8 mm választja el a nagy titokról. Kezében van a Függetlenség napjának  a nyilatkozata és a Pelikán- ügyirat. Rájön nincs kiút , neki Bigyó felügyelő hajlammal a Váltság - díjért kell harcolnia. Jelszava: Rekquiem egy álomért!  Már futna a kocsiért amikor rájön sehol az autó.Bátran megkérdezi a körülötte lévő settenkedőktől. "Hé haver hol a kocsim?"Mire egy sötét alak megáll a háta mögött, és a fülébe súgja. Tudom mit tettél tavaly nyáron!Te vagy az Charlie és az angyalaid?Mad Max vagyok kedvesem, és Drágán add az élteted!Eljött az Ítéletnap!A nő érezte, hogy a Temetetlen múlt közeleg. Féktelenül beugrott egy Taxiba és a repülőtérre menekült. Beszállt a repülőre. Üdvözlünk mindenkit a Con Air Fegyencjáratán. Irány az őrült város. Egy hang megszólalt a pilóta  mellett.  Ez egy Lehetetlen küldetés, a Hálózat Csapdájában vagyunk. Lezuhanok. A nő meglátott egy férfit Felemás cipőben. "CSend legyen!Én Alkonyattól- Pirkadattól virrasztok!Én vagyok az apafej, ti meg egyik kutya másik ember. 
"Hová tartunk főnök?
"Egyiptomba" Én leszek Egyiptom hercege.
"És velünk mi lesz?
"Megkapjátok a jutalmatokat 33 mélyen a Pokolban!



1 megjegyzés:

  1. Kedves blogíró! Nagy figyelemmel olvastam írását, ami műveltségéről, filmnézési szokásairól is árulkodik, ami az én figyelmemet is felkeltette egy-két film vonatkozásában, de sajnos linkeket nem tartalmaz az írása, hogy könnyebben megtalálhatnám az ön által felsorolt filmek közül azokat, melyek engem is érdekeltek volna, illetve megnéztem volna.
    Tisztelettel: Thomas Wine

    VálaszTörlés