2015. november 23., hétfő

A hit amit Arnold Schwarzenegger adott

Találkozás a Terminátorral,  Arnold Schwarzeneggerrel !




Emlékszem  nagy utazás várt rám. Egy út a mélybe és egy ösvényes út ahol a vöröslő alkony alatt úgy éreztem, hogy a világ kitárta a szárnyait és megtaláltam a királyságom legszebb ékkövét.  Úgy indultam útnak, mint egy bátor lány pedig az ismeretlen felé haladtam 2015. február 22.én.  S amikor megtaláltam ezt a helyet, Papp László Sportarénát Budapesten,  ott álltam a süvítő szélben, s testem összes porcikáját átjárta a megnyugvás, a bűvölet, a hiúság… S a fák csak szórták magukból a fuvallatot  a levél zuhant a mélybe, és hajnalhasadásig perzselődött. Megérintett a boldogság érzése.  A nap pirosló tüzes ruhájából ontotta a fényt, miközben járták a táncukat.  S az égen sompolygó felhőkből vidámság áradt.…Amikor beléptem az épületbe, az emberek úgy futkostak, mintha hangyák lennének, feléledt bennem az élet. Rengeteg ember eljött, hogy láthassa őt, mégis úgy éreztem, hogy ő azért van ott, hogy egy álom megvalósulhasson, magaménak éreztem a napot. S amikor megjelent Arnold Schwarzenegger Andy Vajnával ,  örömsikoly tört elő és ez emberek alig várták, hogy sorra kerülhessenek. Pompában állva a terem közepére állítva, csillogó szemekkel bámultak rá az emberek. Viszont nekem valami feltűnt , a szomorúság a szemében. Én megláttam benne az embert, és mindenki úgy fogadta őt, mint egy  sztárt mint egy hírességet, és amikor én következtem, és vele szemben álltam életnagyságban,  valami megváltozott. Egyetlen egy érzés futott végig az agyamon. Mintha ezer éve ismerném, és , hogy nem kell mondjak semmit, mert természetes, ahogy kezet fog velem, és ahogy rám néz. Életnagyságban még nagyobb és erőteljesebb volt, és ami utána következett engem meggyőzött. Minden mozdulata szava a színpadon, hiteles volt, csak bele kellett nézni a szemébe, és elhinni azt, hogy milyen hosszú út vezetett a sikerig. Átadta magából mindazt amire vágytam 13 éves korom óta. Nem kell, hogy ismerjem az életét, nem kell,. hogy tudjam milyen ember, a lényeg megmásíthatatlan és ezt kell megértenünk

. Amikor az ember nem adja fel, és megtesz mindent az álmaiért. Kitartóan küzd, hogy megvalósulhasson valami amiben hisz. Mert a hit az hihetetlenül fontos! Különböző vágyaink vannak, legyen szó bármiről , az út a fontos , hogy becsülettel végigjárjuk. Nekem ez volt az egyik. Inspirált, motivált, gyermekkorom óta, és most megvalósult. Találkoztam vele, ami egy felbecsülhetetlen élmény volt. Hiszen ez a nap annak a jegyében telt el, hogy mi az amiért érdemes élni, mi az ami bennünk rejlik, csak eddig nem mertük megvalósítani önmagunkat.
Az ember sokat gondolkozik azon, hogy mi az élet értelme, mi az ami motiválja. Én nem árulok zsákbamacskát, nem vezetlek félre, csak megmutatok valamit, hogyan lehet élni másképpen. - mondta egy sikeres ember aki a nagy tömeg felé fordult a színpadon, széttárt kezeivel, angyali mosolyt küldve ez emberek felé és folytatta, Téged mi motivál?Pénz? Siker?Hatalom? Mit kellene tenned azért, hogy sikeres legyél? A siker szó relatív , mindenkinek mást jelent , és másképpen valósítható meg. Én nem hiszek másnak a sorsában!- én a saját sorsomban hiszek és a saját erőmben, abban az erőben amibe nem szólhat bele semmi. Sajnos manapság különböző módszerekkel manipulálják az embereket, de én végig jártam, az utam, de nem hazugsággal, hanem őszinte hittel és akarással. Nem vagyok más, egy vagyok közületek, köztetek éltem, és nem felejtem el, honnan származom. Egy különböztet meg, a hitem, amit szeretnék megosztani veletek. Az ember azért nem hisz és nem remél, mert más emberek életével  hasonlítják össze az övét  és önámításképpen azt mutatják meg mi az amit elértek, de az én utam más és a te utad más. Én én vagyok és te te vagy. Találkoztam vele. Milyen érzés volt?- azt kérdezed?azt kérdezed milyen érzés volt Arnold Schwarzenegger mellett állni?Megérinteni?Leírhatatlan. Megfogalmazhatatlan. Akárcsak egy álom, amikor az ember egy csodaszép mezőn végigsétál, körülveszik a madarak, a sompolygó felhők. Felfoghatatlan amikor teljes nagyságban melletted áll. És nem azért, mert ő több lenne nálunk, hanem, mert egy álom megvalósult. Megszületett valami, amit soha nem vehet el tőlünk senki. Az utat ahogy végig járjuk, tapasztalunk. Hogy fogom e még valaha látni őt? Nem tudom, Isten útjai kifürkészhetetlenek.
De ez már nem fontos, A lényeg az, hogy meghallgattál, és a napot szebb lett egy élménnyel. Benned mi fogalmazódik meg? Milyen hitet adott és, hogyan inspirált? Írtam egy erotikus- thrillert, amit szeretnék az emberekkel megismertetni, és ő arra motivált, hogy nem számít ki vagy, nem számít, hogy mi a nemzetiséged, csak az számít, hogy higgy magadban, és ha eléggé hiszek akkor rám találnak a könyvkiadók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése