2016. január 23., szombat

Az a vad érintés- Mr. Bright vallomása , könyvrészlet


Mindenki és mindenhol hazudik. A  vágy teljesen bekebelezi a férfit, ha akarja a nőt, egy igazi oroszlánná válik. De hogyan és miként éri el, hogy a nő megadja magát?Mitől lesz emberi , és a valóság mitől válik valósággá? Te magadra ismersz, a nagy küzdelemben és a játszmák közepén? Egy részlet a könyvemből.


Az éjszaka mocskos volt a fantáziám, egész éjjel pergett a víz hátamról és semmi más nem járt az eszemben csak a neve és a testének édes íze, amit soha nem éreztem, csak elképzeltem. És ahogy ez megtörtént, úgy indult el bennem egy folyamat egy hatalmas képzelődés, ahogy majd hanyatt fekszik az ágyra és én, mint a vad oroszlán nem kérdezek, csak porrá zúzom a gyengeségét. Hiszen nem akarja, soha nem akart engem. Mindig csak ellenkezett. De azon az éjszakán igazi férfinak éreztem magam, és azt akartam, hogy megtörjön és könyörögjön. Hogy szeretem e megalázni őt? Szeretem a szerelmemmel minden formában kínozni, hogy minden érintésem a húsáig hatoljon, és amikor majd átölelem, akkor érezze, ahogy a mellkasomból kiszakad a szívem, és úgy zilálok mellette, mint egy őrült, akiben a vágy már ezer éve ki akar törni. De én nem engedem, csak elfojtom újra és újra. Micsoda önkínzás, de ő nem éli át azt a kínszenvedést, amit én. Bizsergek, és az akarom, hogy megutáljon, hogy ne kelljen ismét hozzáérnem. Nem akarom, hogy szenvedést okozzon nekem. A fejemben cikázó gondolatok próbáltak megértetni valamit velem, amikor hirtelen belépett a szobába. Én az ágyon feküdtem, a félig meggyújtott cigaretta a számban lógott. Ahogy megláttam, ijedtemben a mellkasomra szórtam a hamut. Gyönyörű volt. Szerelmes lettem újra egy szempillantás alatt. Ahogy közelebb lépett megéreztem az illatát, és a csípőjének mozgása teljesen felkorbácsolta bennem a tűzet. Azt éreztem, élnem kell, és, hogy egy vissza nem térő alkalom tárult elém. Ő csak állt előttem, és hazug mosollyal a száján, csak nevetett. Bármit kérdeztem ő mosolygott, és minden szava hazugság volt. Azt hitte, imádom, ha hazudik. Ha  a képembe mondhatja azt amit hallani akarok. Olyanná tett engem, mint egy állatot. Legszívesebben megütöttem volna, újra és újra minden megbánás nélkül. A húsát akartam, a bőre alá bújni, bele hatolni és bejárni olyan területeket, ahol férfi még nem járt. Nem vett komolyan, csak rajtam nevetett, és az a sanda mosoly haragot gerjesztett bennem. Nem bírtam tovább, a fájdalom szétáradt bennem. Tudtam, hogy kíván. Láttam a szemében, és ekkor elegem lett a játékból!. A szeme minden sarkából engem figyelt. Megfogtam a derekát, de ő kitért az érintésem elől. A melle olyan izgató volt, hogy elterelte a figyelmemet. Felszisszentem, amikor lehajolt és úgy tett, mintha felvenne valamit a földről. A hatalmas lágy rózsaszirom, amit elém tárult, burjánzott, és én tudtam, hogy mire vár. Kigomboltam a farmerom, és a megsimítottam a borostám. Már láttam a tekintetében, ahogy könyörög hogy , hogy az enyém legyen.  Mi lesz már? Hiszen erre vártam. Bosszantott, hogy közben kigúnyol, ezért letepertem a földre. Úgy kaparta körmével a testem, mint egy szűz, aki a  testéért küzd. Nem akarta, csak úgy dobálta a testét, közben  éreztem, ahogy forró testével magára húz, és egyre közelebb érez magában. Micsoda hazugság, megdugni valakit, akit egyben gyűlölök és szeretek. Úgy felordított, hogy már nem bírtam tovább. Mocskos szavak hagyták el a száját. Éreztem játszik velem. Meg kellett büntetnem. Meg kellett úgy dugnom, mint még soha senki nem tette előttem. Bűnös volt a nő, és engem, pedig bűnös szándék kísért. A bizonytalanság, csak fokozta a kétségbeesésem- az Istenit, hiszen férfi vagyok, ahol a vágyak másképpen csapódnak le. Olyasmit mondok el, amit egy nőnek nem szabadna tudnia. Nem akarok nyitott könyvvé válni, hogy azt gondolja, hogy olyan szerencsétlen vagyok, hogy még megkapni sem vagyok képes. Óriási játszmák ezek, amit nő és férfi között csak elképzelni tudunk. De amikor a vágy, az az édes vágy, ordít bennem, egyszerre leszek önmagam és egy vadállat. Képtelen vagyok saját magamon uralkodni. Az emberi érzésektől és dolgoktól mindig megrémülök. Félelmetessé válik számomra, hiszen ebben a világban mindenki hazudik. Mit is ígérhetnék neki? Nem akarok semmit. Ígérjem azt, hogy szeretem és hű leszek hozzá? De mi van akkor ha valaki közbelép, és jön valami jobb és varázslatosabb?Ezért menekültem az érzés elől. Megkapni és megtartani? Túl könnyű és egyben nehéz is. Félretettem a töprengésem, és magamhoz húztam. Láttam a szemében azt a fojtogató vágyat, amit ébresztettem benne. Élvezte, ha durva vagyok hozzá és, ha megmutatom ki a férfi valójában. Elgondolkodtató, igaz?Mit akarnak a férfiak valójában, és mit akarok én?Ne hazudj, ha a tükörbe nézel. Gyarlóak vagyunk, és hazudunk. Mindenhol és ,mindenkinek. Egyedül akihez őszinte a férfi, az önmaga.Ilyen vágyat, még soha nem éreztem. Mindenki vágyik titkon, egy olyan elsöprő szeretkezésre, amit nem adhat meg akárki számára. Megfogtam a kezeit, és durván magamhoz húztam. A szemei csak úgy csillogtak, élvezte azt az
érintést,amit neki szántam. Ideje volt megmutatnom, hogy ne legyen álszent többé.- Hé kislány, ideje nőnek lenned!- kiáltottam felé.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése